Klantenservice

In iedere organisatie is klantenservice van groot belang. Het is belangrijk dat iedere gast en relatie die zich meldt aan uw receptie of telefonisch contact met uw organisatie zoekt professioneel te woord wordt gestaan. Zij zijn tenslotte een visite kaartje voor uw organisatie.

Door ons te verdiepen in uw organisatie en van u te horen wat van belang is als het aankomt op telefonie/ klantenservice kunnen we u de beste kandidaat bieden en maken we doeltreffende matches.

De telefoniste/receptioniste heeft een spilfunctie binnen de organisatie.

Voor (toekomstige) medewerkers

Als receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waar je werkt; mensen zien jou het eerst. Je weet precies hoe je je gasten te woord staat.

Wij vragen van de kandidaat dat deze kan omgaan met een telefooncentrale, accuraat is, representatief en gemotiveerd.

 

Vaardigheden en competenties:

  • Communicatief vaardig
  • Punctueel en zorgvuldig
  • Werkt overzichtelijk
  • Prioriteiten stellen
  • klantvriendelijk

 

Ben je vriendelijk én overtuigend aan de telefoon? Dan is een functie als callcenter medewerker en/of receptioniste zeker wat voor jou. Dit kan de ideale springplank voor je carrière zijn. Als het aankomt op telefonie/ klantenservice ben jij dan de topper die wij zoeken? Schrijf je in of neem contact met ons op.